hannahfietst.reismee.nl

Een nieuw begin

Toen ik naar Leros fietste heb ik ontdekt dat ik blij wordt van een solo-fietstocht van pakweg een maand. Ik heb alleen niet elk jaar de tijd om zo lang alleen op pad te gaan, daarom heeft het 5 jaar geduurd tot de volgende tocht. Maar nu is het zover!

Of eigenlijk: was het vorige week zover. Toen vertrok ik samen met Floor uit Odijk. Het plan was dat zij na een week om zou keren en dat ik verder zou fietsen naar het zuiden. Maar toen begon het te regenen. En bleef het regenen. En blijft het voorlopig nog wel even regenen. Nou ben ik (soms) best een bikkel, maar fietsen en vooral kamperen in de regen vind ik echt niet zo leuk, zeker niet met mijn ini-mini-tentje. Ik heb dus wat aanpassingen gedaan:

1. Terug naar huis gefietst en nog een paar dagen op alternatieve wijze samen met Floor vakantie gehouden.

2. Een fietsbus naar het zuiden van Frankrijk geboekt. Naar het Noorden fietsen is vast ook leuk!

3. En grotere tent gekocht. Echt een hele mooie, gezien bij een solofietser op de camping in Groesbeek. Voor wie 'm op wil zoeken: Helsport Lofoten 2 SL.

Nu zit ik in de bus de tijd te doden en een blog te starten. Bij mijn vorige tocht heb ik ook ontdekt hoe leuk ik dat vond. Om te schrijven, maar vooral om de racties die ik kreeg te lezen. Dat maakt zo'n solotocht een stuk minder eenzaam! Ik ga dus mijn best doen om elke dag iets te schrijven en hoop dat jullie dan zo af en toe reageren!



Reacties

Reacties

Edy

Wat leuk Hannah en wat heerlijk voor je! Goed plan: regen is leuk voor n dagje en niet in een tent. Ik ga je tent opzoeken, heb er een zwak voor ;-)
Veel plezier, groetjes uit Wales

Floor

Ja het is dan zover, je bent op weg! Ik heb nog een weekje met je kado gekregen en vanaf zondag al fiets je weer naar hier. Heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto’s!?

Jean-Pierre

Hoop op een droge tocht voor je!
Ik zal met veel belangstelling en...kennis je dagelijks verhaaltjes lezen

Ernst Jan

Toe maar, meteen een nieuw tent er bij. Toch maar wat ruimere tent voor het geval het ook in Frankrijk niet helemaal droog mocht zijn?
Heel veel plezier en een goede tocht.

Hanke

Mooi dat jij je plan hebt aangepast en van zuid naar noord is ook weer een leuke ervaring. Veel fietsplezier, ik reis graag met je mee.

jacolien

ha, leuk - weer verhaaltjes! slim om je plan ietwat te modificeren; ik zeg de afgelopen weken ook steeds dat ik de regen helemaal niet erg vind - zolang ik thuis achter m'n computer zit. met vakantie is het iets heel anders, zeker als je kampeert. veel plezier, en ook ik ga je tent even opzoeken.

Renske

Joepie Hannah, opnieuw een blog om jouw verhalen te lezen.
Veel plezier en een mooie, zonnige tocht terug naar het noorden. Xx

Dubravka

Wat een heerlijke onderneming alweer, lieverd! Ik ben super benieuwd naar wat je gaat zien en meemaken. Hoeveel dagen duurt die busreis? Veel liefs! Ook van Jaap!

Sachi

Heel veel plezier Hannah! Leuk om je weer te kunnen volgen. Geniet lekker en we wensen je prachtig niet al te warm weer ☀️??

Mieke Pull ter Gunne

Ik volg je met plezier, Hannah ! ❤️

Trudeke

Kijk omhoog. Als ze de oostelijke route nemen, komen ze je tegemoet. Ik hoop dat de link werkt.
https://drive.google.com/file/d/1HQ8qB2QHHka6c7RKxFSTmxnypBQ6wiFy/view?usp=drive_link

Edy

Wauw, wat een mooie route, Hannah! Ja, die Camarque lijkt me ook mooi. Leuk dat je toch nog de flamingo hebt gezien! En wat een mooi uitzicht uit je tent. Paradijsje binnen en buiten :-) ben benieuwd naar de cliff hanger....

Henk

Met heel veel bewondering en plezier volg ik jouw avonturen. Ik krijg hier zin door om ook weer te gaan schrijven.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!