hannahfietst.reismee.nl

dag 30: Vorden - Diffelen 83 km

Het weer is vandaag helemaal perfect en dat maakt dat ik een geniet-dagje heb. Ook de route is weer prachtig, de ontwerper van de fietsvariant van het Pieterpad heeft goed werk geleverd. Ik kom langs allemaal bekende stukjes van de Sallandtrail en de hei staat in bloei.

Ook de camping is weer top! Hoewel ik overdag massa's ouderen op de fiets heb gezien, kampeert er bijna niemand meer. Dus ik heb wederom een zee van ruimte, dit keer aan de rand van een bos. Die 'duurzaam inzerbaarheids'-uren (waardoor ik nu kan fietsen onder werktijd) zijn zo gek nog niet!

Reacties

Reacties

Mattijn

Geweldig!
Duurzaaminzetsbaarheidsuren......Hoe verzinnen ze het.
BOA's wordt wel eens gesubsidieerd wandelen verweten maar Hannah doet aan gesubsidieerd fietsen!
Als er iemand is die dat verdient dan ben jij dat.
Geniet ervan!

Ernst Jan

Camping De Klashorst is inderdaad een heerlijke camping.

Dubravka

Lang leve de DI’s!

Pip

Wat fijn dat alles meezat en dat je genoten hebt vandaag! Slaap lekker ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!