hannahfietst.reismee.nl

dag 29: Nijmegen - Vorden 85 km

Wat is Nederland toch een fijn fietsland! Een trein die je met fiets en al gewoon weer terug brengt naar waar je was gebleven, afwisselend landschap, heel veel fietspaden en mooie (natuur)kampeerterreintjes. Alleen wat weinig hoogtemeters, zo weinig dat ik ze niet meer opschrijf.

Ik fietste vandaag eerst door de Ooijpolder, vervolgens door Montferland en het laatste stuk door de Achterhoek. Allemaal anders, allemaal mooi! Het scheelt ook dat het weer eindelijk helemaal goed is: lekker zonnetje, maar niet te warm en ook geen (harde) wind. Daarvoor hoef je dus helemaal niet naar Frankrijk ofzo. Ook voor 'als enige op een kampterrein' hoef je trouwens niet naar Frankrijk. Ik heb het weer voor elkaar: naast de beheerders zijn er geen andere mensen op 'mijn camping', die ook maar 5 plekken heeft.


Reacties

Reacties

Dubravka

Fijn dat NL zo bevalt na Frankrijk en Luxemburg!

Mattijn

Na een dagje pauze precies weer verder waar je gebleven was.
Heerlijk hoe je je aan je plan houdt.
Einde inzicht

Renske

Back on track.
Veel plezier nog het laatste Hollandse gedeelte! Xx

Hanke

Heel grappig dat jij die route fietst waar ik 2 maanden geleden,in tegenover gestelde richting, de tocht heb afgelegd. Je gaat nog mooie plekjes tegenkomen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!