hannahfietst.reismee.nl

dag 32: Papenvoort - Wehe-den Hoorn 82 km

Ten Noorden van Groningen is het echt over met bos en hei. Hier is alleen maar gras en water en af en toe een boerderij. Er is ook kunst langs het fietspad (zie foto). En natuurlijk wind, maar die heb ik mee. Daardoor zoef ik over de eindeloze wegen en ben ik al vroeg op mijn eindpunt voor vandaag: alweer een landgoed. Gezien de hitte is dat wel fijn, ik lees lekker een boekje in de schaduw.

Het laatste stukje naar Pieterburen en daarna langs de Waddenzee naar Lauwersoog bewaar ik voor morgen.

Reacties

Reacties

jacolien

Veel plezier nog, Hannah (en Floor ook)! Misschien tref je mijn zus op Schiermonnikoog - zij gaat er morgen naartoe voor een lang weekend (oa om de warmte wat te ontvluchten).
En ik stap morgen in de auto naar het zuiden; een tussenstop in de Ardennen, en zaterdag door naar de Dordogne. xx

Pip

Knap hoor 82 km in de hitte! Ik doe je het niet na. Geniet morgen van je laatste tochtje naar je eindbestemming. Geniet lekker samen met Floor op Schiermonnikoog! Welterusten ?

Floor

Na mijn eerste lange schooldag van dit jaar ben ik wel weer toe aan een lang weekend Schiermonnikoog met jou! De zolder is geschilderd, mijn rugzak is gepakt en ik vertrek morgen om 10 uur met de bus en de trein. Ben benieuwd wie het eerst in Lauwersoog is!

Hanke

Morgen je laatste fietsdag van zee naar zee. Ben benieuwd hoeveel km je hebt gefietst in 33 dagen. Met bewondering en respect heb ik je tocht en blog gevolg. Knappe prestatie en straks uitrusten in Schier of komt dat woord niet voor in jouw vocabulair?

Lucia

Wat heerlijk jouw enthousiasme over fietsland Nederland. Je hebt helemaal gelijk! Lekker genieten van je laatste toerdag?

Dubravka

Mooi. de kunst in het Groningse landschap!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!