hannahfietst.reismee.nl

dag 33: Wehe-den Hoorn - Schiermonnikoog 53 km

In het licht van de ondergaande zon loop ik de laatste meters naar de Noordzee. Dan kan ik niet verder en ben ik van zee tot zee gefietst. 32 dagen, ruim 2200 km en ik weet niet hoeveel hoogtemeters.

De laatste dag was een heerlijk toetje. Via Pieterburen naar de Waddendijk, waar ik de schapen steeds vriendelijk moest vragen of ik er langs mocht. Soms mocht dat, maar soms ook niet. Dan moest ik ze opzij duwen voor ik verder kon. Het laatste stuk van de dijk was afgesloten omdat er aan gewerkt wordt. Ik moest dus een stuk omrijden, maar dat was geen straf. Ik was toch nog ruim op tijd in de haven en ontmoette daar Floor, die met het OV was gekomen.

Na een zonnige overtocht nog een klein stukje fietsen op Schier, tentje opzetten en lekker uit eten aan het strand. En toen dus die laatste meters naar de zee.

We blijven een paar dagen op Schier. Maar mijn fietstocht is nu klaar en dit blog dus ook. Dank voor jullie trouwe reacties, die heb ik echt heel fijn gevonden!



Reacties

Reacties

Ernst Jan

Jij dank voor je verslaglegging. Een genot om je te volgen en je verslagjes te lezen.

Renske

Hannah, jij bedankt voor het delen van al jouw avonturen tijdens deze fietstocht. Was leuk om elke avond jouw verhaaltje te lezen...
Nu nog een paar dagen samen op Schier.
Geniet er beide van!
Liefs,xx

Trudeke

Na je lange tocht en bij deze hitte lijkt Schiermonnikoog me een heerlijke plaats om nog een paar dagen te verblijven. Ik wens jullie veel plezier.

Hanke

Met het bereiken van de zee is er een einde gekomen aan jouw reisverhalen en dit blog. Het boek sluit, leuk dat je dit met ons hebt gedeeld. Ben benieuwd naar je volgende fietsavonturen, voor nu heerlijke dagen gewenst op de wadden.

Nicole

Het was leuk om mee te lezen, groetjes aan Floor! Ik ben nu in Pisa en ga morgen het eiland leven op Elba verkennen. ?

Dubravka

Zo romantisch, Hannah, deze afsluiting van zo een indrukwekkende en mooie tocht! Dank voor het mee te mogen reizen! Geniet nu lekker saampjes op het ideale plek met dit mooi weer! ??

Jean-Pierre

Wat heb jij verdient!
Heerlijk uitpuffen, rustig wat wandelen, dribbelen en...hardlopen?

Hoop dat jij binnenkort zin hebt om samen te lopen...of toch alleen?

Job

Hoi Hannah,

Gefeliciteerd!

Je hebt je einddoel bereikt!
Ik vind het knap van je hoor!

Veel plezier op Schiermonnikoog.

Groet!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!