hannahfietst.reismee.nl

dag 1: Arles - Saint Marie de la Mer 60 km

Ik ben van de regen in de wind terecht gekomen. Ik voel 'm zodra ik de bus uit kom en omdat het een noordenwind is heb 'm vandaag voornamelijk mee als ik naar de Middelandse zee fiets. Dat gaat morgen wel anders worden, want dan ga ik weer terug... Ik vond dat ik de Camarque en de zee niet over kon slaan, maar kan morgen gelukkig wel een andere route nemen.

Floor had me al gewaarschuwd: het is niet bijzonder mooi. Dat geldt vooral voor de camping waar ik sta. Die is enorm, kaal en vol in de zon en de wind. Meteen een goede test voor mijn nieuwe tent dus. Ik vlucht snel de zee in, die is erg koud. Maar dat is met de 27 graden hier best lekker. Koken op de camping vind ik gezien de wind geen optie en ik ben ook behoorlijk moe van een nacht slecht slapen in de bus. Ik ga dus een lekker visje eten. Dat is dan weer het voordeel van aan zee zijn!

Ik vroeg om reacties. Nou, die heb ik gekregen. Superleuk, dank jullie wel!


Reacties

Reacties

Jean-Pierre

Tijdens eerste Pieterpad etappe vandaag, liep jij mee.
En toch 2x verdwald.
Mooie dag morgen met Provence' zon.

Renske

Mooie tent, Hannah. En wat staat die lekker strak!
Slaap lekker ?

Hanke

Met die verse vis kan je morgen vast wel de wind trotseren. Het blijft een uitdaging om te dealen met de weerelementen. Goede reis.

Floor

Jij kunt heel goed met tegenwind fietsen, Hannah! Ik heb het pas nog kunnen meemaken achter jou aanfietsend op de dijk. Met je kleine fiets ga je onder de wind door, bikkel ?. Op naar het mooie Frankrijk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!