hannahfietst.reismee.nl

dag 2: Saint Marie de la Mer - St. Remy de Provence 85 km

Ik neem mijn woorden van gisteren terug. De Camarque is wel mooi! En er zijn echt flamingo's! De route van vandaag was prachtig en ook zwaar doordat ik forse tegenwind had. De hele dag... Is dit nou de Mistral? En is dat de reden dat de meesten deze route andersom fietsen?

Het mocht de pret niet drukken, ik heb heerlijk gefietst. En ben nu op een camping die een stuk fijner is dan die van gisteren. Het was wel een uitdaging om de haringen de grond in te krijgen, want ik sta op grind. Gelukkig kon ik een hamer lenen van een vriendelijke buurman, anders was het echt niet gelukt!

Reacties

Reacties

Dubravka

Fijn dat je van mening bent veranderd. En zoals je weet beauty is in the eyes of the beholder. ❤️

Jean-Pierre

Idd Mistral waait soms vrij hard uit het noorden. Wel verfrissend toch?
Morgen vlieg ik (sorry) naar Helsinki.
En blijf je reis volgen.

Mattijn

Wat ben je toch een bikkel!
En wat mooi die flamingo's.
groeten uit het hoge Noorden

jacolien

Die foto is in elk geval geweldig! Fijn dat het vandaag een mooie fietsdag was - en ook een fijne camping is niet onbelangrijk voor het lekkere gevoel. Wel goed dat je een comfortabel matje hebt, met grind onder je.

Wilma

Ik dacht al; de Camarque is inderdaad mooi. Tijdens de Tour de France rende ik er door. Overigens is fietsen tegen de wind in een stuk lastiger dan hardlopend met wind tegen. Dus petje af hoor.
En als je op een volgende camping geen buurman treft met een hamer, kan de onderkant van je fietsschoen ook misschien van dienst zijn.

Truus

De beloning kreeg je: wat een prachtige foto!
Veel fietsplezier voor de komende periode. Het wordt vast nog mooier?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!