hannahfietst.reismee.nl

dag 3: St. Remy de la Provence - la Tulette 82 km

Had ik al gezegd dat het hier waait? De Mont Ventoux, die ik vandaag (op gepaste afstand) passeerde doet zijn naam eer aan. De hele dag windkracht 5 a 6 tegen. Ik ben een beetje moe...

Maar weer een mooie route. Dwars door Avignon, daarna een stukje langs de Rhone en toen de eerste hoogtemeters. De laatste kilometers was het meer kruipen dan fietsen wat ik deed, de teller gaf minder dan 10 km per uur aan.

Maar de beloning is zoet. Een fijne camping municipal met leuke mensen en - eindelijk - een plekje uit de wind. Even geen gebulder meer aan mijn kop!

Reacties

Reacties

Douwe Wielenga

Mistral. Tja. Bij ons heet dat Meltemi. Windkracht 6 a 7. Een week achter elkaar. Maar nu is het vandaag even rustig tussen de winderige dagen door.
Met de (goed functionerende) boot naar Vaghia ge weest.
Ik vind 10 km per uur best een goede snelheid, hoor. Bij jou bergop, bij mij op een vals plat. Zo te zien heb je er zin in in.

Ernst Jan

Morgen windkracht 3 in Tulette, dus dan vlieg je over die heuvels.

Dubravka

Wat goed van je! ?

Floor

Ah wat een mooie foto! Zo herkenbaar, die hebben we vaker gezien. Morgen gelukkig uit de wind. Fiets ze!?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!