hannahfietst.reismee.nl

dag 4: La Tulette - Mornans 66 km, 900 D+

Vandaag heb ik het helemaal voor elkaar. Ik heb nog steeds wind tegen maar niet meer dan windkracht 4. En als je omhoog fietst (wat ik het grootste deel van de dag doe) dan ga je toch al langzaam dus heb je er minder last van.

Ik ben naar een van mijn favoriete gebieden gefietst, heb op het terras gezeten in Saou en ben nu op een geweldige camping op een berghelling boven Bourdeaux. Rustig en in het bos, dus schaduw en geen wind. En kamperen zonder wind is echt veel leuker! De voorkant van mijn tent kan ik helemaal open maken en dan heb vanuit mijn bed een prachtig uitzicht.

Afgelopen dagen heb ik niet gekookt, want dan zou mijn eten uit de pan en van mijn bord waaien. Maar vandaag kan het en ik geniet van een feestmaal en een klein flesje Cote du Rhone, daar ben ik nl. door heen gefietst.

Ik blijf hier 3 nachten. Natuurlijk niet voor rustdagen, ik heb wat andere plannen. Morgen iets met snavels (cliffhanger)...

Reacties

Reacties

jacolien

En alweer zo'n goede foto! Wat heb je lekker veel ruimte op die camping - heerlijk vooruitzicht dat je drie nachten blijft terwijl je net een geweldige plek hebt gevonden. Snaveltje toe nu?

Nicole

Ziet er heerlijk rustig uit!

Renske

Het vakantie plezier spat ervan af Hannah, lekker Genieten!
Ik ben benieuwd naar jouw avonturen van morgen...

Ernst Jan

3 nachten, dat betekent dus een verjaardagspartijtje in Bourdeaux.

Dubravka

Wat mooi, Hannah! En wat spannend. Ondertussen maak ik ook wat moois en spannends mee. Weet niet of je het meegekregen hebt van Fb, ik verkeer de laatste weken in een pup-wolk. Hij is een dwergpoedel en heet Darko en we mogen hem over twee weken ophalen. ?

Marianne

Geniet van je 3 dagen daar. Lekker gelopen vandaag in die prachtige omgeving? Even wat rustiger om je oren nu de wind weg is.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!