hannahfietst.reismee.nl

dag 5: Les 3 becs (fietsen 27 km 700 D+ lopen 12 km 1000 D+)

Snavel is de vertaling van 'bec' en de pieken die ik vandaag beklim lijken inderdaad op snavels van vogels (kijk maar bij mijn foto's). Officieel zijn het er drie, maar ik heb er nog een vierde bij gevonden. Ik moet er wel wat voor doen om er te komen: eerst op de fiets naar col de la Chaudierre (650 m omhoog) en daarna verder lopend (1000 m omhoog in het totaal). Hardlopen gaat alleen naar beneden en ook dan niet altijd. Het zijn serieuze bergen hier. En dan alles weer terug en nog een slopende 100 m omhoog naar de camping...

Maar wat een tocht! Ruige rotsen, prachtig uitzicht en stralend weer. Precies wat ik er me van te voren van had voorgesteld. En nu ben ik lekker moe. Het biertje hakt er in, maar na gedane arbeid is het goed rusten!

Mocht je het nog niet door hebben: je kunt op dit blog ook mijn foto's bekijken en inmiddels ook een video (buizerd, vliegend op de termiek). En je kunt je ook abbonneren, dan krijg je automatisch een mail als ik een nieuw bericht heb geplaatst. Tot morgen, special day!


Reacties

Reacties

Jean-Pierre

Wat een geluk met het weer!
Al vast een fijne verjaardag

Douwe

10 aug 1970, in dankbare herinnering.
In het diaconessenhuis aan het Vondelpark.
Daarna ca. 10 hoog op de Meander.

jacolien

Dat zijn flink wat hoogtemeters in 12km - daar kom ik hier op de Posbank niet aan.
Lekker actief dagje Hannah. De vraag is nu natuurlijk wat je morgen gaat doen. Kun je hier nog overheen?
Mooie dag gewenst in elk geval.

Hanke

Wat een trip, dit is bijna niet te overtreffen.euh jarig.. op welke uitdaging ga jij jezelf trakteren?

Joran

Hannah moe?? Daar geloof ik niks van! Goed om te lezen dat je lekker kan uitwaaien.
Wat een mooie foto's, ook de vorige dagen. Goede herinneringen aan de winderige berg :) Ik denk me te herinneren dat je mij ook wel eens mee hebt genomen naar Bourdeaux.
Wat ben je ver gekomen al (zie ik op de kaart)!
Overigens - was de vierde "bec" de snavel van de buizerd?
Ik heb me geabboneerd op je nieuwsbrief!

Renske

Wat een actieve dag, Hannah.
En wat een prachtige uitzichten!
Daar mag je best een beetje moe van zijn.
Op je verjaardag lekker uitslapen?
Fijne dag morgen xx

Lucia

Ha die Hannah,
Zeker een special day vandaag. Proficiat met je verjaardag, jong ding?.
Natuurlijk heb jij er met de wind partijen een extra uitdaging bij gekregen, die je vervolgens vrouw moedig oppakt. Klinkt super je tocht. Geniet van vandaag en feteer jezelf vooral op een lekker Fransje taartje of zo. Ciao, ciao, Lucia

Marianne

Van harte, Hannah! Maak er weer een prachtige dag van.

Floor

Gefeliciteerd mijn lief! In gedachten fiets ik met je mee (al fiets ik op de heuvelrug) en ben ik bij je verjaardagsdiner! Zoveel gouden momenten, geniet ervan❤️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!