hannahfietst.reismee.nl

dag 6: rondje 57 km 1000 D+

Hoe ik mijn verjaardag vierde? Geen wekker. Rustig ontbijten met yoghurt die koud was omdat ik gebruik mocht maken van de koelkast in de caravan van twee vriendelijke Belgen. En veel koffie. En telefoontjes en appjes van mijn geliefden, heel fijn!

En toen wilde ik gaan fietsen, maar had ik ineens nog van alles te doen: opruimen, hardloopkleding wassen en remblokjes vervangen (dat had ik in Nederland nog even uitgesteld). Dus het was al half 1 toen ik vertrok. Maar toen had ik weer honger... Gelukkig was er markt in Bourdeaux en daar heb ik voor 5 euro een fantastische portie Paella gegeten. Toen was het kwart over 1 en begon ik eindelijk aan mijn rondje. Helaas moest ik in Bouviere 'for old times sake' alweer aan de koffie. Toen was het half 3 en moest ik nog 50 km met drie passen. Niet heel hoog, maar misschien toch een beetje veel voor een rustig verjaardags-middagje. Maar ja: een rondje om een berg is nou eenmaal niet in te korten. Wel weer geweldig mooi!

En nu zit ik te eten op het pleintje in Bourdeaux, waar we 13 jaar geleden ook een keer hebben gegeten hebben ter ere van Joran's verjaardag. Ik hoop wel dat ik straks de berg naar de camping nog op kom...

Reacties

Reacties

Nicole

Gefeliciteerd!! ??? en succes met de bergen ;)

Ernst Jan

Geweldige dag indeling. Lijkt er wel één van Renske en mij.
Behalve dan dit jaar want door die warmte hadden we er flink de vaart in.

Renske

Wat grappig...13 jaar geleden in het zelfde tentje gegeten. Ook ter ere van een verjaardag.
Een echte feest tent!

Douwe

Het vuurwerk ter gelegenheid van je verjaardag is uitgesteld tot komende zaterdag rond middernacht. Er is nu ook wel wat te zien, maar dan is het maximum.

Hanke

Hoop dat je na een goede nachtrust weer een mooie dag gaat beleven! Op weg naar een vitaal nieuw levensjaar, pluk de dag.

Jean-Pierre

Een eigen Aventure dus!

Wat ik nog niet kon lezen: je frans oefenen met boeren in de buurt, vervelende franse toeristen of franse politie die niet tegen kan zien zulke meiske alleen aan het fietsen!

Joran

Geen wekker... Daar heb je je zoon voor die je wakker belt op je verjaardag (woeps).
Wat mooi dat je de afsluiting van de periode waarin je precies 2x zo oud bent als ik hebt gevierd op het moment dat ik 2x zo oud ben als toen we op dezelfde plek vierde dat jij 3x zo oud was als ik.

Wilma

Een verjaardag om nooit meer te vergeten. Ben ook in Frankrijk. Warm he. Hier net 41 graden gemeten.
Ps ook nog gefeliciteerd al ben ik natuurlijk veel te laat

Edy

Wauw Hannah, wat een mooie tocht met zoveel afwisseling. Je zal t nog wel warm krijgen... sterkte daarmee. Gelukkig lijkt de wind deze dagen minder, bij jou ook? Maar echt meewind zit er nog niet zo in. Zet 'm op en geniet lekker verder!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!