hannahfietst.reismee.nl

dag 7: Mornans - Bourg-de-Peage 71 km 600 D+

Ja, daar is ie weer: de wind! Maar vandaag ben ik er wel blij mee want het begint best heet te worden en de wind biedt verkoeling. Alleen wel jammer dat ik 'm weer vrijwel de hele dag pal tegen heb. Ik heb nu al zo'n 300 km tegen de wind in gefietst en begin me af te vragen of ik dat de hele weg naar Nederland zal blijven doen...

Ik ben vroeg vertrokken waardoor ik alle tijd had om onderweg uitgebreid te lunchen en daarna op een wat lager tempo de laatste 30 km, waar vrijwel nergens meer schaduw is, te fietsen. En omdat de campings hier wat onhandig verdeeld zijn - en toch ook wel omdat het een beetje warm is - slaap ik vannacht in een soort motel in een kamer met airco. Wat is dat lekker!

Reacties

Reacties

Jean-Pierre

Ik hoop dat jij af en toe door dorpjes langs fietst waar een bassin te vinden is voor de verkoeling.
Een motel is zeker welkom.

Dubravka

Is dat misschien de noordenwind die al sinds maart met korte onderbrekingen waait?

Joran

Lekker in een motel!
Je kan altijd omdraaien en weer een trein of bus omhoog nemen... Maar ik neem aan dat je voorlopig lekker doorbikkelt? Succes!

Mattijn

En voor een rustdag hoef je je ook niet te schamen. Dan doe je gewoon net even alsof je op vakantie bent!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!