hannahfietst.reismee.nl

dag 8: Bourg-de-Peage - Faramans 62 km 800 D+

Geen meter vlak. Maar nooit ver omhoog of omlaag, lekker glooiend landschap. En ik heb eens een keer GEEN wind tegen. Gaat lekker zo!

Denk ik. Tot ik met een paar kilo extra aan boodschappen omdat ik later geen winkel meer tegen zal komen Hauterives uit fiets. En nu gaat het wel serieus lang omhoog. En best wel steil. En dan kom ik ook nog het bord tegen dat je ziet op de foto bij dit verhaal. Ik mag niet van de weg af en - als ik het goed begrijp - zelfs niet stoppen... Gelukkig ontstaan er net nu wolken, waardoor de brandende zon in elk geval even weg is. En het feit dat ik dit nu typ bewijst dat ik nog leef!

Weer een fijn campinkje gevonden. Met een koelkast, geen overbodige luxe met dit weer. Lekker douchen, koud biertje, bellen met Floor en straks misschien nog even zwemmen, want dat kan hier ook. Het leven is zo gek nog niet in Frankrijk!

Reacties

Reacties

Jacolien

Inderdaad: dat moet wel zijn wat
ze bedoelen met ‘als god in Frankrijk’

Dubravka

Heftige boodschap op dat bord, zeg! Ben je erachter gekomen wat het gevaar nou eigenlijk was?

Nicole

Militair oefenterrein?

Hanke

Stoppen mag, passeren niet! Ik vermoed dat je geen andere fietser bent tegen gekomen.
De tochten die ik door Frankrijk heb gemaakt, kan ik me herinneren regelmatig waarschuwingsborden tegen te komen. Als het echt gevaarlijk werd, zandpad met keien langs een afgrond, stond er niets! Toch een beetje met de franse slag?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!