hannahfietst.reismee.nl

dag 9: Faramans - Saint-Romain-de-Jalonas 71 km 600 D+

Het regent. Al de hele avond. En ik ben blij met mijn nieuwe ruime tent, waar ik prima in kan koken en eten in plaats van alleen maar liggen! Ik hoop dat het voor wat afkoeling gaat zorgen, want het wordt hier steeds warmer.

Maar tot nu toe kan ik er goed tegen. Ik zorg dat ik het grootste deel van mijn kilometers 's ochtends fiets en het stuk wat ik dan 's middags nog fiets, doe ik heel rustig aan. Zo begin ik een goed ritme te vinden.

De route van vandaag vond ik niet bijzonder, maar morgen begin ik aan een (denk ik) mooi stuk langs de rivier de Ain.

Reacties

Reacties

Dubravka

❤️?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!