hannahfietst.reismee.nl

dag 10: Saint-Romain-de-Jalonais - Poncin 52 km 200 D+

Ik volg al 25 km een fietsroute la ns de Ain, maar heb de rivier nog niet gezien. Rare jongens, die Fransen! Maar uiteindelijk komt ie gelukkig toch en kan ik er zelfs in zwemmen. Heerlijk!

En relaxt dagje vandaag. Maar 52 km met vrijwel geen hoogtemeters. Ik houd vandaag langer pauze dan dat ik fiets: eerst een vers crossantje bij een boulancherie, dan een kopje koffie op een terrasje. Gevolgd door een uitgebreide lunchpauze in een schaduwrijk park, waar ik een uurtje blijf liggen lezen (dat was er nog weinig van gekomen). En daarna dus nog zwemmen in de Ain.

Ik zie de Jura dichterbij komen. Morgen is het uit met het gelummel en gaan er weer hoogtemeters gemaakt worden!

Reacties

Reacties

Jean-Pierre

Zo te lezen heb jij voor verdiende vakantie gekozen!
Weinig km, croissantje onderweg, zwemmen etc...
Ik kan alleen het toejuichen.
Ga zo door

Dubravka

Heerlijk, zo en relaxed dagje, lijkt me! Zet hem op morgen!

Ernst Jan

Je zult wel moe zijn na zo'n dag lummelen.

Truus

Ha, ha, 52 km, noem dat maar lummelen ?. Het is maar vanuit welk perspectief je ernaar kijkt. Mooi dat je ervan genoten hebt. Succes met het hoogtewerk de komende dagen!

Pip

Doe je goed Hannah! Een goede pauze houden is ook belangrijk ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!