hannahfietst.reismee.nl

dag 12: Sarrogna - Arbois 76 km 700 D+

Ik sta boven en kijk het keteldal bij Baume-les-Messieurs in. Dan loop ik over steil pad tot ik op de bodem ben en kijk omhoog naar waar ik net stond. Het is hier behoorlijk toeristisch en ik snap wel waarom!

Verder ben ik vooral aan het fietsen vandaag, voor de verandering. Volgens mij zit ik nu zo'n beetje op het hoogtepunt van groene route naar de Middellandse zee. Zowel letterlijk als figuurlijk. En zolang ik hoog ben en wat wind vang valt de hitte ook wel mee. Helaas komt er aan het eind van de middag met een lange afdaling een eind aan de pret. Ik rijd het dal en daarmee de hitte in...



Reacties

Reacties

Renske

Hoe dan ook, rijwind geeft altijd iets van verkoeling.
Lekker blijven fietsen!

Dubravka

Sterkte met de hitte!

Mattijn

Det er veldig vakre bilder!

Trudeke

Dat keteldal roept een herinnering op. Weet je nog hoe jij, Job en Yumi tijdens een 'precipitous walk' (door jullie onmiddellijk 'pispiswalk' gedoopt) in Wales vastgebonden met een touw tussen jullie ouders liepen en dat jullie, toen op een piepklein plateautje het touw even los mocht, onmiddellijk begonnen te vechten?

Hanke

Een deel van deze route naar de middellandse zee is mij bekend, maar ook vooral de enorme hitte in het dal. Morgen stappen Floor en ik op de fiets en trappen in gedachten gezellig met je mee!

Pip

Wat een prachtige foto’s! Geniet van de mooie omgeving ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!