hannahfietst.reismee.nl

dag 18: Burtoncourt - Dudelange 60 km 650 D+

Ik voel me niet lekker vandaag. Of eigenlijk ben ik gewoon een beetje ziek. Hoofdpijn, last van mijn buik en ook mijn spieren voelen niet goed. Of ik ook koorts heb weet ik niet, wat ik voel kan ook de bekende oververhitting zijn. Gelukkig is het vandaag iets minder warm en staat er een beetje wind. Dat scheelt!

Ik doe het heel rustig aan een ga af en toe plat op mijn rug in de schaduw liggen. En keer val ik in slaap, na een half uur wordt ik wakker van een kerkklok. Ik ben blij als ik in mijn hotel aankom, zelfs al is de kamer warm. Maar ik moet slapen en maak mijn eigen airco (natte handdoek op me leggen, werkt prima). Ik zet de wekker om 19 uur, maar als ik wakker word voel ik geen enkele behoefte om ergens te gaan eten. Ik heb gelukkig brood, bouillion en een grote bak aardbeien en daarmee krijg ik toch nog wel iets binnen.

Nu maar weer slapen!

Reacties

Reacties

jacolien

Ach, nou heb je het toch voor elkaar dat ik een beetje medelijden met je voel. Vooral omdat je ook nog eens geen airco hebt in dat hotel... 60km is nog best een eind voor een rustige dag trouwens, in mijn opinie - en is dat natuurlijk helemaal als je je niet lekker voelt. Hoop maar dat de nacht wonderen doet. Slaap lekker! x

Dubravka

Ach, Hannah! Ik hoop dat je goed geslapen hebt en dat je je vandaag (morgenochtend) beter voelt.❤️

Floor

Het kan dus, dat zelfs jij moe wordt. Je hebt dan ook heel wat achter de rug: windkracht 6 tegen, heel veel hoogtemeters, hittegolf, een onwillig ventielringetje en toch in ruim 2 weken van de middellandse zee naar Luxemburg, gekkenwerk! En dat blijkt het ook te zijn. Lekker slapen en herstellen. Het voelt al lekker dichtbij, Luxemburg ?hou je taai en ben lief voor jezelf!

Renske

Slaap lekker Hannah, en morgen gezond weer op! Xx

Mattijn

Dan nu toch echt een rust en luierdag!
Veel drinken en lekker boekje lezen.
Sterkte

Douwe

Ik zou een extra rustdagje nemen in dit hotel. Of in een ander hotel met airco. Maar ik ben niet jou.

Pip

Gelukkig ben je onderweg naar beter klimaat. Hopelijk voel je je morgenochtend beter! Veel sterkte en goed ontbijten voordat je op je fiets stapt ??

Ernst Jan

Beterschap Hannah.

Hanke

Heb niets meer toe te voegen aan alle tips voor herstel, beterschap!

Truus

Na al die adviezen ben ik benieuwd wat je plan voor vandaag geworden is. Ik zou het wel weten, maar ja, als je eenmaal in dat ritme zit….? Ik wens je in ieder geval beterschap en geniet van de komende dagen, welk plan je dan ook mag trekken.

Job

Wat vervelend dat je je zo rot voelt! Misschien is de hitte toch een beetje teveel geworden..? Andere mensen zouden trouwens denk ik ook ziek worden hoor, als die elke dag 80 km zouden fietsen in de 30-40 graden . Succes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!