hannahfietst.reismee.nl

dag 19: Dudelange - Echternacherbruck 62 km 500 D+

Na eindeloos lang slapen voel ik me vanochtend wat beter, dus een eindje fietsen moet wel lukken. Zeker door Luxemburg over een fijne piste cyclable, wat een verademing na de afgelopen dagen!

Ik was al langer van plan naar Echternach te gaan en daar en paar dagen te blijven. Omdat ik me nog niet helemaal jofel voel, het nu nog steeds te warm is en het binnenkort eindelijk flink gaat regenen (afkoeling, hoera!) boek ik voor maar liefst 3 nachten een pension. En dat is maar goed ook, want hoewel het fietsen best goed gaat heb ik nog steeds last van mijn buik. Ik eet tegen heug en meug en dat valt niet lekker. Na een misosoepje en een halve portie sushi wil ik alleen nog maar op bed liggen.

Pas op de plaats rust dus. Ik ga pas verder als ik weer normaal kan eten. Als ik me goed genoeg voel ga ik morgen en stukje wandelen en misschien vrijdag zelfs hardlopen. Maar nu nog even niet, ik moet eerst nog meer slapen!




Reacties

Reacties

Jean-Pierre

Hannah,

Eindelijk krijg jij na deze 3 dagen en NACHTEN gevoel van vakantie!

Heerlijk te denken aan hardlopen ook?

Dubravka

Goede actie, lieve Hannah! Rust lekker uit!

Nicole

Ha, explo-kamp-gebied! ?

Pip

Mooie plaats heb je uitgezocht om uit te rusten. Ik heb daar heerlijk genoten toen ik daar was, prachtige omgeving! Zorg goed voor jezelf ❤️

Mattijn

Ja Echternach!
Daar zijn we samen een paar keer geweest.
Rust lekker uit.

Ernst Jan

3 nachten in een pension, het is duidelijk Hannah voelt zich echt niet lekker. Sterkte!
Hopelijk zie je morgen of overmorgen een mogelijkheid om een stuk van de Müllerthal trail te wandelen/lopen. Route 2 is het vetst.

Joran

Slaap lekker mam :-)

Job

Beterschap!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!