hannahfietst.reismee.nl

dag 20: Echternach

Of ik me beter voel vandaag? Nadat ik vannacht een uur op de wc gezeten heb (en ontzettend blij was dat ik de iets duurdere kamer met eigen badkamer had genomen) dacht ik vanochtend van wel. Ik kon een bakje yoghurt met fruit en muesli, een klein broodje en zelfs een kopje koffie weg krijgen. En ik heb een kilometer of 10 van de Mullertahltrail gewandeld. Waarvan de laatste 2 hardgelopen omdat het ging onweren en ik geen zin had om nat te worden (dat is gelukt). En toen had ik zelfs trek in een taartje!

Maar vanaf een uur of 3 kreeg ik toch weer een dip, net als elke keer de laatste paar dagen eigenlijk. En vanavond weer geen zin om te eten. Van gisteren heb ik geleerd dat ik het niet te veel moet dwingen... Ik eet dus alleen een kopje soep. En neem me voor morgen nog een dagje rustig aan te doen. Dus geen complete lus lopen van de Mullertahltrail (wat ik natuurlijk wel van plan was).

Een voordeel: door het onweer is het lekker afgekoeld. Met de hitte is het in elk geval klaar!

Reacties

Reacties

Nicole

Beterschap!

Dubravka

Is het niet een idee om toch naar de arts te gaan? In ieder geval, beterschap!

Jean-Pierre

Veel beterschap Hannah!
Makkelijk te zeggen maar: geniet van je vakantie en verder blijft het weer een nieuwe leerzaam ervaring.

Renske

O Hannah, wat ben ik blij voor je dat je nu even niet in een tentje op een camping zit maar lekker luxe in een pension!
Beterschap, xx

Ernst Jan

Jeetje Hannah, zo ken ik je niet. Sterkte!

jacolien

Maar wat is het er toch schitterend hè?! Mooie aanleiding om nog eens terug te komen voor die (hele) Mullerthaltrail.
Ik meen wel een lichte stijgende lijn in je gezondheid te bespeuren - je zou willen dat die lijn net zo steil was als sommige van de klimmetjes die je achter je kiezen hebt hè! Hopelijk vandaag zin in én een taartje, én een volledig avondmaal. Kracht opdoen voor morgen. Succes met rustig aan doen vandaag.

Floor

Ja rustig aan doen, makkelijk gezegd, maar niet zo makkelijk gedaan, zeker niet als je Hannah bent. Luxemburg het lijkt zo dichtbij, maar het voelt ook ver weg. Wandel ze en morgen maar (weer) rustig aan richting huis. Hopelijk dan helemaal hersteld! De hitte is in ieder geval verdwenen. En als het regent heb je in ieder geval je laarzen niet voor niks meegesjouwd?

Job

Fijn dat het wat afkoelt.. Hoop dat het met jou ook snel beter gaat.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!