hannahfietst.reismee.nl

dag 21: Mullertahl - Echternach 16 km 500 D+ (wandelen)

Dank voor al jullie goede wensen, steun, rake observaties en wijze adviezen. Ik neem ze uiteraard allemaal ter harte!

Ik kon vandaag al weer half zover lopen als ik oorspronkelijk van plan was, ik denk ook in ongeveer de helft van het tempo. Ik kon gelukkig ook ongeveer half zoveel eten als ik normaal zou doen, het gaat dus langzaam de goede kant op. Dat betekent dat ik morgen weer verder ga. Nog steeds even de helft van wat ik normaal zou doen en ook nog even zonder kamperen. Aan de drukte op een camping (het laatste weekend van het hoogseizoen is hier om e.o.a. reden het topweekend) moet ik nl. echt nog even niet denken...

Ik heb vanochtend de bus genomen naar Mullertahl (dat is in Luxemburg gewoon gratis!) en van daar ben ik over de Mullertahltrail terug gewandeld naar Echternach. Op die manier heb ik toch een heel mooi stuk gehad! Onderweg troostte ik mezelf met de gedachte dat grote stukken toch niet hard te lopen zouden zijn en dat je wandelend veel beter om je heen kunt kijken en dus veel meer ziet. Eigenlijk veel beter dan rennen dus. Of nou ja: ook leuk! Als je een stukje mee wilt lopen, bekijk dan maar de video die ik heb geplaatst.


Reacties

Reacties

Dubravka

Bus gratis? Ik ga naar Luxembourg verhuizen.
Fijn overigens dat je waardering voor rustig wandelen aan het ontwikkelen bent: kunnen we een keertje samen iets ondernemen. ❤️

Hanke

Dank je wel voor het prachtige stukje wandelpad dat ik even kon meelopen. Moest wel goed opletten waar ik mijn voeten stevig kon neerzetten! Hoop dat je voldoende op krachten bent gekomen om morgen weer verder te fietsen.

Jean-Pierre

Na 3 weken alleen fietsen zou jij misschien behoefte aan meer ontspanning en afleiding om je opnieuw op te laden.
Blijf vooral genieten en dankbaar zijn dat jij dat gedaan hebt.

Job

Je kan beter een paar dingen goed zien, dan overal voorbij rennen.. ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!