hannahfietst.reismee.nl

dag 22: Echternach - Eisenbach 45 km 350 D+

Vandaag een kort verslagje van een kort tochtje. Ik ben blij dat ik weer op de fiets zit! Het is een makkelijke route met maar een paar klimmetjes. De eerste is wel gemeen steil en dan voel ik dat ik wel verzwakt ben. Maar de rest gaat prima en ik heb het naar mijn zin. Ik ben al vrij vroeg bij mijn onderkomen, hoewel ik redelijk laat vertrokken was. Dat krijg je met zo'n kippeeindje.

De eigenaar is een praatgrage Nederlander die maar liefst een uur tegen me aan zit te kletsen. Aan het begin wel leuk, zeker omdat hij toen ook nog wat vragen stelde, maar op een gegeven moment geloof ik het wel. Ik weet gelukkig te ontsnappen en doe de rest van de dag niet zoveel meer. Ik maak een klein wandelingetje en probeer te eten. Dat kost helaas nog steeds moeite. En ik ben dus een beetje sloom. Maar goed, dat zal er wel bij horen en wel weer over gaan.

Reacties

Reacties

Joran

Wat fijn dat het de goede kant op gaat qua hoe je je voelt :) Al voorbij Luxemburg? Dat is hartstikke dichtbij joh! Hoeveel dagen mag je nog?

Renske

Een kort verslagje maar je fietst weer!
Fijn Hannah, xx

Dubravka

Zet ‘m op, lieve Hannah! We gaan morgen onze pup Darko ophalen. Ik weet niet of ik ga slapen.

Ernst Jan

Je lijkt, letterlijk en figuurlijk, on your way back.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!