hannahfietst.reismee.nl

dag 23: Eisenbach - Waimes 68 km 870 D+

Vandaag weer bijna een normale afstand met de nodige hoogtemeters. Na een km of 10 is er een lange steile klim bij Dasburg (zie foto) Dat gaat helemaal goed en ik geniet weer van het fietsen! Dat de route mooi is en de ochtend wat 'spooky' door de mist, helpt daar goed bij. Ik schiet lekket op en kom nu echt dichtbij. Ik heb inmiddels ook een 'rendez vous' met Floor afgesproken, dinsdag in Maastricht. En daar ga ik een plan smeden voor het laatste stukje van deze reis.

Eten gaat vandaag ook weer iets beter, al blijft mijn buik een beetje protesteren. Alleen vind ik dat ie nu wel genoeg aandacht heeft gehad. En waar ik het eerst veel te warm had is het vandaag ineens best koud. Voor het eerst heb ik een lange broek aan. En 's avonds ook een trui.

Reacties

Reacties

Trudeke

Ik ben blij dat het veel beter gaat en dat je weer een prettige dag hebt gehad.

jacolien

Klinkt goed Hannah! En een mooi vooruitzicht, jullie rendez-vous dinsdag in Maastricht (al lijkt Nederland me dan ook al wel weer akelig dicht bij 'einde vakantie' te komen).

Job

Hoi Hannah-Hero..
Bijna in Nederland!
Morgen langs de Hoge Venen?
Leuk dat jullie elkaar dinsdag weer zien!
Fijn dat het weer iets beter met je gaat!

Groetjes!

Jean-Pierre

Echt fijn om het te horen Hannah!
Een vast gezellige rendez-vous dinsdag en tot binnenkort!

Marianne

Hoi Hannah, fijn dat je je weer zo goed als vanouds voelt. Waimes ligt in mooi gebied. Geniet van de laatste dagen buitenland.

Hanke

En dan gaat het opeens heel snel, goed te lezen dat het fietsen weer goed gaat en je meer eetlust hebt al is het nog niet helemaal terug. Heel veel plezier in Maastricht, maak er leuke dagen van. Ben benieuwd naar je verdere plannen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!