hannahfietst.reismee.nl

dag 24: Waimes - Membach 43 km 550 hm + een rondje hardlopen

Ik fiets op een gravelweg dwars over de Hoge Venen. De mist trekt langzaam op en het wordt langzaam iets warmer. Toen ik vanochtend vertrok was het 8 graden, maar nu kan mijn vestje uit. De hei staat in bloei en er is geen mens. En dan vind ik ook nog een prachtig lunchplekje met een picknicktafel. Voor het eerst deze reis zet ik onderweg een bakje koffie en ik geniet weer met volle teugen!

Om een uur of 4 staat mijn tentje in het bos van de camping in Membach en heb ik nog energie over. Het gaat dus echt weer goed met me. Ik ga lekker een rondje hardlopen langs het Lac de la Gileppe. Ik vind een heerlijk paadje omhoog door het bos en later langs het water. Ook nu kom ik niemand tegen. De vakantie is duidelijk voorbij. Maar nog niet voor mij!


Reacties

Reacties

Renske

Hannah,wat heerlijk om te lezen dat je weer zo aan het Genieten bent!

jacolien

Ja, daar ben je weer!

Mattijn

Je kan weer los.
Geniet ervan

Dubravka

Mooi zo! Fijn om te lezen dat je weer kan volledig genieten van je vakanties.

Lucia

Ha die Hannah,
Je bent dichtbij! Als ik het goed heb gelezen zit je vandaag zelfs in Maastricht? Hoera. Balen van de zieke dagen en/maar fijn ook dat je ze nu achter je hebt gelaten. Heerlijk dat je zo in alle rust van de natuur kunt genieten. Dat meer is inderdaad prachtig. Geniet van vandaag en veel liefs

Floor

Ik zit in de trein op weg naar Maastricht, met mijn fiets. Heb net 50 km gefietst en over een uur zien we elkaar na lange tijd! Fijn dat het weer goed met je gaat! Tot zo?

Job

Na lang dwalen
nu in Membach, vlak bij Balen..

Maar gelukkig voor jou niet meer..
Met gelukkig wat koeler weer..

Morgen naar Maastricht.
Dat is al bijna in zicht..

Rendez-vous,
en niet meer zo moe..

Geniet nog even
Van je leven

Op de fiets
Want het normale leven is ook niet altijd iets..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!