hannahfietst.reismee.nl

dag 25: Membach - Geulhem 57 km 300 D+

Ik moet natuurlijk wel op tijd zijn. Floor komt in Maastricht aan met de trein van half 3. Maar ik wil ook niet te vroeg opstaan want dan is alles nog nat en koud. En onderweg een kopje koffie drinken. En o ja, ook nog effe de tent laten drogen als ik een mooi veldje zie...

Om 2 minuten over half 3 kom ik aan bij het station en dan komt Floor net aanlopen. Wat fijn om elkaar weer te zien! We gaan eerst lunchen, want daar had ik dus geen tijd meer voor. Daarma fietsen we samen het laatste stukje naar Geulhem, waar we voor 2 nachten een kamer hebben geboekt in een fietsershotel. Ik geloof dat wij de enige gasten zijn, dus het is heerlijk rustig. We gaan nog maar een keer eten (al lukt dat bij mij nog niet helemaal) en maken dan een ontspannen avondwandelingetje.

Ik fietste vandaag over bekend terrein (Helipad-gebied) en ben blij dat ik weer in Nederland ben. Nu effe lekker samen en dan heb ik nog een weekje, waarvoor zich al een nieuw plannetje aan het vormen is.

Reacties

Reacties

Mattijn

?

Joran

Welkom terug in Nederland! Ga jullie straks naar Odijk of fiets je nog even door?

Douwe

Goed voorbeeld doet volgen.
Ik ben in de afgelopen week ook maar eens dagveslagen gaan maken van ons tochtjedoor Noord Griekenland. Best leuk om terug te lezen en "O ja" te roepen.
Enorme hoogteverschillen en half afgebrokkelde wegen naast een afgrond. Zeus zat in zijn donderwolk op de Olympos een fikse regenbui te brouwen.

Nog een aangename voortzetting van je tocht gewenst. En hoe kom je van Schiermonnikoog weer terug naar Odijk? Fietsbus en Trein? Het moet namelijk wel symmetrisch blijven.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!