hannahfietst.reismee.nl

dag 27: Geulhem - Baarlo 97 km 320 D+

Ik hoor en raar tikje. Het is er als ik trap, maar ook als ik niet trap. Ik bekijk van alles, maar kan niet vinden wat het is. Wel weet ik zeker dat het in mijn achterwiel zit. Maar er is geen spaak kapot en er loopt niets aan. En het is ook geen bandje van mijn fietsstas of zoiets dat ergens tegen aan tikt. Zou er een kogeltje in mijn achteras zijn losgeraakt?

Omdat ik niet kan vinden wat het is fiets ik maar weer door, maar het zit me niet lekker dus ik stop om nog een keer te kijken. En zo nog een paar keer. Uiteindelijk bedenk ik wat het kan zijn en dat blijkt inderdaad ook het geval: toen ik net een lunchstop maakte, stond mijn fiets op het grind en er is een klein steentje blijven zitten in het profiel van mijn achterband. Waarom dat een tikkend geluid maakt kan ik niet helemaal verklaren, maar nadat ik het heb verwijderd is het geluid ook weg.

Tsja: dit is wat mij bezig hield vandaag. Floor is weer naar huis, ze is met me meegefietst tot Sittard en heeft daar de trein genomen. En mijn aandacht hoeft ook niet meer naar steile hellingen of gevaarlijke wegen. Ik fiets weer heerlijk door Nederland en dat schiet lekker op. Maar waarheen dan? Ik ben begonnen bij een zee en wil dus ook weer eindigen bij een zee. En aangezien Floor en ik al hadden bedacht om mijn lange vakantie/verlofperiode af te sluiten met een paar dagen op Schiermonnikoog, fiets ik maar gewoon door tot ik daar ben. Ik volg de fietsvariant van het Pieterpad. Leuk om al die plekken waar ik heb gelopen nu weer tegen te komen!

Reacties

Reacties

Mattijn

97km!!!!!

Jacolien

Ach, wat leuk om naar Schier (nou ja: Lauwersoog dan - of gaat daar de boot niet vandaan?) door te fietsen! En om daar de vakantie af te sluiten.

Ernst Jan

Camping Heiderust, denk ik zo maar. Speciaal uitgerust voor fietskampeerders. Geen caravans, maar wel campers (uhhh...)

Pip

Gelukkig dat je lifter een klein steentje was en niks ernstigs aan je fiets. Wat een mooie afsluiting van je fietstocht, leuk bedacht en fijn dat jij en Floor elkaar weer treffen op Schiermonnikoog. Geniet van je mooie route ?

Renske

Een Coast to Coast fietsvakantie, dat heb je weer mooi bedacht!

Hanke

Wat een heerlijk doel Schiermonnikoog en gewoon via goed begaanbare fietswegen zonder grote hoogteverschillen, wat kan je dan genieten van ons fietslandje!

Dubravka

Hoe kan zo iets kleins als een steentje zoveel aandacht opslokken! Wel leuk! Schiermonnikoog lijkt me een top locatie voor de afsluiting van je reis lekker samen met Floor❤️

Dubravka

O Ja, wat betekent D+ in je parcours notatie?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!