hannahfietst.reismee.nl

dag 28: Baarlo - Nijmegen 83 km

Volgens buienradar gaat het vanaf 9 uur regenen. Ik zet de wekker dus om 7 uur, dan kan ik nog droog inpakken en ontbijten. Dat lukt inderdaad, al is mijn tent wel vochtig van de condens. Als ik begin met fietsen, begint het te regenen en dat stopt pas weer om een uur of drie.

Ach, ik vind het niet zo erg, al doet de foto anders vermoeden. Het is niet koud en door de regen lekker rustig. Ik fiets door tot Nijmegen. Omdat ik morgen naar een crematie ga, neem ik daar de trein naar huis. En zondagochtend neem ik de trein weer terug naar Nijmegen om verder te fietsen. En zondag zal ik ook weer schrijven. Morgen niet, die dag telt niet mee in deze reis.

Reacties

Reacties

Floor

Je bent weer thuis, je bent weer droog, je hebt mijn eten gegeten en je ligt lekker lui op de bank. Dat was ook weer eens tijd na 4 weken onderweg! Dat je fietst in NL voelt voor mij heel anders dan ver weg in Frankrijk. Dat je toch ook nog naar Schiermonnikoog wil fietsen, ok het was ons plan om jouw vakantie daar af te sluiten. Het dreigt nog prachtig weer te worden ook! Dus best een leuk vooruitzicht.

Trudeke

Die foto krijgt een ereplaats in mojn collectie!

Hanke

Dit ' vieze weergezicht' hoef je de komende dagen niet meer op te zetten. Je krijgt nog een prachtige nazomerse periode. Voor als je straks weer op de fiets zit, veel fietsplezier!

Joran

Ik heb Lillianne voor het eerst goed uit kunnen leggen waarom ik niet normaal kan kijken op foto's. Dat zit in mijn roots.
Ik wens je zon toe de komende dagen!

Pip

Gecondoleerd en sterkte! Vanaf morgen heb je prachtig weer ☀️?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!